- Strona główna >
- Pojazdy >
- Motorowery i skutery >
- Super Soco TS, elektryczny motorower
12 900,00 zł 9 900,00 zł
Inteligentny światłoczuły wyświetlacz LCD
Umożliwia łatwy odczyt danych. Wodoodporny. Adaptuje się do zmiennych warunków pogodowych i pory dnia.
System hamulcowy rodem z motocykla wyścigowego.
Przednie hamulce tarczowe 220 mm z pływającymi zaciskami hamulcowymi dwutłokowymi. Tylne hamulce tarczowe 180 mm z pływającymi zaciskami hamulcowymi jednotłokowymi. Stabilne, pewne i skuteczne hamowanie przy dużej prędkości.
DYNAMICZNE ŚWIATŁA LED.
Adaptują się do zmiennych warunków drogowych – w dzień i w nocy.
TRZYSTOPNIOWE, REGULOWANE PODNÓŻKI KIEROWCY
Trzystopniowa regulacja pozycji kierowcy umożliwia wybór najlepszej ergonomii jazdy. Wybierz dla siebie optymalną pozycję.
UKRYTY SCHOWEK
Idealny do przechowywania ładowarki i drobiazgów. Pyłoszczelny i wodoodporny. Skuteczna ochrona komponentów elektrycznych pojazdu.
INTELIGENTA BOCZNA STOPKA
Ułożenie motoroweru na nóżce powoduje odcięcie zasilania do silnika.
KUTY TYLNY WAHACZ
Wykonany ze stali węglowej. Dodatkowe dwa punkty zakotwiczenia ułatwiają montaż i ewentualne modyfikacje, dostosowanie do własnych wymagań, czy dodanie tylnego błotnika.
PODWÓJNA RAMA MOTOCYKLA WYŚCIGOWEGO
Najwyższa jakość materiałów. Lżejsza i bardziej wytrzymała konstrukcja. Rama główna ze stali węglowej. Malowana elektroforetycznie. Wysoka odporność na korozję i utlenianie. Rama pomocnicza z aluminium. Maksymalne obciążenie do 150 kg.
WYSOKOWYDAJNY SILNIK MARKI BOSCH 17’
17 calowe koło zintegrowane z wysokowydajnym silnikiem opracowanym wspólnie z BOSCH. Duża moc wyjściowa i szybkie przyspieszenie. Energooszczędny i wysokowydajny.
REGULOWANE CENTRALNE TYLNE ZAWIESZENIE
W porównaniu z klasycznym zawieszeniem, zostało wyposażone w specjalny amortyzator, który pozwala utrzymać równowagę w centralnym punkcie pojazdu w trakcie wykonywania manewru skrętu. Dzięki temu jazda staje się bardziej płynna, a Ty utrzymujesz równowagę i możesz sobie pozwolić na sportową jazdę.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Zawieszenie typowe dla motocykla wyścigowego z amortyzatorem hydraulicznym, które zapewnia lepszą odporność na skręcanie, większą sterowność i łatwiejszą kontrolę nad pojazdem.
BATERIA LITOWA O DUŻEJ POJEMNOŚCI
Przeszła pomyślnie liczne testy UN38.3* Zaprojektowana zgodnie z międzynarodowymi standardami transportu lotniczego. Wydajne ogniwa elektryczne 18650 Panasonic/Samsung/LG/ATL.
PARAMETRY:
Pojemność baterii litowej | 60 V / 26 Ah | Maks. obciążenie | 150kg |
Napięcie wejściowe | 90 – 240 V | Dł. / Szer. / Wys. | 1889 / 702 / 1056mm |
Prąd wyjściowy | 4A | Rozstaw osi | 1320mm |
Czas ładowania | 6-7h | Prześwit pojazdu | 198mm |
Szybkie ładowanie | 3-3,5h (opcjonalnie) | Wysokość siedzenia | 770mm |
Ilość cykli ładowania | 800 | Opony | Przednia 70/100 17’ Tylna 100/70 17’ |
Silnik | Bosch | Hamulec | Przednia tarcza(Ø220mm) Tylna tarcza (Ø180mm) |
Maks. moc | 2400W | Felgi | Aluminiowe |
Maks. Moment obrotowy | 120 N.m | Amortyzator | Przedni / Tylny Hydrauliczny |
Maks. Prędkość | 45km/h | Wahacz | Aluminiowy |
Maks. Zasięg | 80km / 160km | Stopka boczna | Stalowa |
Zdolność pokonywania wzniesień | 15° | Pilot zdalnego sterowania | Dostępny |
Wersje kolorystyczne | Diamentowa czerń / Śnieżna biel / Magiczna pomarańcza / Lśniący srebrny / Ognista czerwień |